Automobilių kondicionierių remontas

Automobilių kondicionierių remontas Klaipėdoje

Automobilių kondicionierių remontas

Automobilinio kondicionieriaus trumpa istorija: Keleivinio salono oro atšaldymo įtaisas buvo išrastas anksčiau, negu sukurtas kondicionierius. Ir netgi anksčiau, negu automobilis. 1884 metais anglų inžinierius William Whiteley įmontavo ledų blokus po arklių traukiamu keleiviniu vagonu. Į saloną ledo atšaldytą orą pūtė ventiliatoriai, besisukantys nuo vagono ratų.

Pirmas automobilis, kuriame buvo sumontuotas mums įprastas kondicionierius, buvo 1939 metų gamybos “Packard”. Norėdamas įjungti kondicionierių, šio automobilio vairuotojas turėjo užgesinti variklį ir uždėti dirželį ant kompresoriaus skriemulio.  Didžiulis garintuvas buvo įmontuotas bagažinėje ir žymiai sumažino vietos bagažui. 1941 metais apie 300 automobilių su kondicionieriais išleido “Cadillac”. Šis gamintojas po Antrojo pasaulinio karo įvedė naujovę – kompresoriaus atjungimą. Atjungimo rankena buvo ant galinės lentynėlės. Vairuotojui užteko tiesiog persiversti ant galinės sėdynės ir patraukti rankenėlę.

Kondicionieriaus_trumpa_istorija_pildymas_remontas_automobiliu
Kondicionieriaus_trumpa_istorija_pildymas_remontas_automobiliu

UAB “Daikra” patarimai klientams apie automobilio kondicionierių:

Dabartinėse automobilių kondicionierių sistemose nuo 1993m. naudojamas freonas R134a, kuris laikomas ekologiškai švariu vietoj R12.

Dažniausias kondicionieriaus gedimas – nesandarumas, Kai dėl skylių ar tarpų iš sistemos į orą išbėga freonas.

Dažniausias nesandarumo šaltinis, tai kondensatorius (liaudyje vadinami radiatoriais, kondenseriais). Būtent ant jo pirmiausiai patenka dulkės ir smulkūs akmenukai. Vamzdeliai yra labai ploni, Todėl retas kondensatorius tarnauja ilgiau nei 2-3 metus. Jei kondensatorius pradeda rūdyti ir dėl to prarandamas geras hermetiškumas.

Karštomis dienomis spaudimas automobilio kondicionavimo sistemoje siekia 25-30 barų (atmosferų). Tai būtų galima palyginti su vandens srovės spaudimu, kuri pasiektų 250 metrų aukšti. Dujų kiekis kiekvienam automobiliui skirtingas. Mes visuomet naudojame tik kokybišką freoną.

Medikai tvirtina, Kad pavojų kelia ne freonas, o ant kondicionieriaus garintuvo atsirandantys ir į saloną patenkantys grybeliai bei bakterijos. Šie mikroorganizmai gali tapti ūmių virusinių kvėpavimo takų susirgimų priežastimi.Todėl mes rekomenduojame kasmet atlikti kondicionieriaus garintuvo gezinfekciją.

Kitas kondicionierių keliamas pavojus – grėsmė peršalti atsiradus dideliam lauko ir mašinos vidaus temperatūros skirtumui. Medikų teigimu, jis turėtų būti ne didesnis kaip 8 laipsniai. Be to, patartina mašinos salone teisingai sureguliuoti šalto oro srautus – jis neturi pūsti tiesiai į žmones, o ypač į jų veidus ir sanarius.

Automobilio kondicionierius susideda iš daugelio dalių, tai: kompresorius, guminė šaltnešio žarna, aliuminiai vamzdeliai, termoreguliuojantis vožtuvas, išgarintojas, kondensatorius – radiatorius, aukšto slėgio rėlė, žemo slėgio rėlė, ventiliatorius, resyveris, filtras ir dar daug kitų smulkių detalių, kurios genda dažniausiai dėl netinkamos priežiūros, klimato kaitos sąlygų, temperatūros pokyčių ir kt.

Gerbiamieji, kondicionierius tai papildoma komforto detalė jūsų  automobilyje, todėl visos atsarginės dalys bei servisas kainuoja nemažai ir nemanome, kad  artimiausiu metu atpigs. Be to, aptarnauti šaldymo įrenginius turi specialių žinių turintis kvalifikuotas specialistas. Visokie neišmanėliai neturėtų  net liestis prie šių sudėtingų įrenginių.  Išvada – taupus (skūpus), moka du kartus .

Kondicionieriaus_trumpa_istorija_pildymas_remontas_automobiliu

Mielai padėsime tuomet, jei gedimo neranda kiti ar remontas jūsų automobilio oficialioje atstovybėje per brangus, arba  reikalauja nestandartinių sprendimų, kondicionieriaus konstrukcijos pakeitimų.

Gauti pasiūlymą/registruoti gedimą

Skaičiuoklė